torstai 9. toukokuuta 2013

Home Alone


Pikaterkut Pediksestä eli Petskistä!

Jussi lähti aamulla työmatkalle Lontooseen, joten olen yksin kotona tänään. Milloinkohan viimeksi olen viettänyt yön yksin? Tuntuu aika kivalta, tai no olenhan jo tottunut viettämään suurimman osan päivästä omassa seurassa. Alunperin minunkin oli tarkoitus lähteä mukaan ja olisimme olleet pitkän viikonlopun Lontoossa, mutta korkeiden hotellihintojen vuoksi jouduimme skippaamaan pienen cityloman. Olimmehan viime viikon Portugalissa, joten suoranaista lomanpuutetta ei ole.


Suurimman osan päivästä luin tenttiin, joka minulla on kuun lopussa. Kävin myös lenkillä, mutten voinut juosta kuin noin 5 km kun mun molemmat pohkeet menivät aivan jumiin. Sattui ihan hirmuisesti, tuntui kuin ne olisi räjähtäneet. Pitää nyt vaan vähän venytellä ja lepäillä. Täällä on koko viikon ollut todella aurinkoista, varmaankin lähes parikymmentä astetta, mutta valitettavasti tuo kylmä tuuli pakottaa pukeutumaan lämpimästi.


Viikonlopuksi meillä ei oikein ole suunnitelmia. Joka tarkoittaa, että mennään varmasti Aberdeeniin leffaan ja sushia syömään. Tapasimme Ericeirassa pariskunnan joka asuu Aberdeenissä, ehkäpä pirautamme heille. Ericeirassa olin jo kutsumassa heitä meille syömään, miten niin seuran puutteessa :) Mimmi oli irkku ja ihan kun Skylar, elokuvassa Good Will Hunting – eli ihan sairaan hauska ja rento. 

Nyt ajattelin kaata itselleni lasillisen viiniä ja katsoa jonkun ällönromanttisen chickflickin!

besitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti